TOIMITUSMAKSUT

Toimituskulut maksetaan tuotteen maksamisen yhteydessä. Tuotteiden lisätiedoissa on yleensä ilmoitettu tuotteen toimituskulut kotiinkuljetettuna. Viimeistään toimituskulut käyvät ilmi, kun tuote on siirretty ostoskoriin ja valitaan maksu- ja toimitustapa.

TOIMITUSAIKA

Tuotteiden toimitusaika on normaalisti 5-10 työpäivää, (lauantai, sunnuntai ja arkipyhät eivät ole työpäiviä). Ilmoitamme sähköpostitse tai puhelimitse mikäli toimitusaika poikkeaa selvästi normaalista. Pyrimme pitämään kaikkia tuotteita varastossa, jolloin tuote lähetetään heti tilauksen tultua tai maksusuorituksesta.

TOIMITUSTAPA JA MAKSUEHDOT

– Tuotteet toimitetaan ns. kertatoimituksena, eli tilaus toimitetaan kun kaikki tilatut tuotteet ovat saapuneet.
– Toimitustapoina käytämme Itellan, matkahuollon ja Kaukokiidon tarjoamia palveluita.
– Tuotteet toimitetaan asiakkaan haluamaan osoitteeseen Suomessa.
– Vastaanottajalle ilmoitetaan tuotteen saapumisesta.
– Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, palautuvat tavarat varastoomme, jolloin aiheutuneet kustannukset vähennetään kauppasummasta ja loppuosa palautetaan asiakkaalle.

MAKSUTAVAT

Ostokset voi suorittaa laskulla tai käteisellä.

VAIHTO JA PALAUTUSOIKEUS

– Tuote, jonka asiakas haluaa vaihtaa, palautetaan osoitteeseen: Kauppias Hammarin katu 24, 20720 Turku. Tuotteen hinta palautetaan asiakkaalle.
– Ostajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet 14pv kuluessa tuotteen vastaanottamisesta, postikuluista palautustilanteessa vastaa asiakas itse.
– Tuotteet pitää lähettää normaalina postipakettina. Tuotteen mukaan tulee liittää paketin mukana tullut pakkauslista sekä tilinumero, jonne palautamme tuotteen hinnan.
– Asiakkaalle palautettava summa maksetaan aina vasta tuotteen tarkastamisen jälkeen.
– Mikäli kyse on myyjän virheestä, korvaamme lisäksi kolmannelle osapuolelle tavaran takaisin kuljettamisesta aiheutuneet kulut.
– Pyrimme käsittelemään palautukset viikon kuluessa siitä, kun tuote on saapunut meille.
– Asiakkaan tulee tehdä aina palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen: [email protected], aiheena palautus, ennen tuotteen palauttamista.
– Emme lunasta postiennakkolähetyksiä.
-Tuotteen on oltava myyntipakkauksessa ja käyttämätön

KULJETUKSESSA RIKKOONTUNEET TUOTTEET

Huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Noudettaessa tarkista paketin kunto posti/matkahuoltovirkailijan läsnäollessa. Postin toimittaessa lähetystä, tarkasta lähetys jo kuljettajan läsnäollessa ja pyydä kuljettajaa merkitsemään rahtikirjaan jos lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet. Ota myös yhteyttä [email protected] sopiaksesi uuden tuotteen toimituksesta.